fredag 22. mai 2015

Plastic fantastic...


...ja i dag er det bare fjusk og fanteri hos meg!
Bordet har blitt klarert for barnas rot,rusk og tusk og er klart til taco-servering,dermed må voksduken på - vil bevare bordplaten under!


Og pynten på bordet er jammen ikke mye ekte den heller akkurat i dag...kun den sorten blomster som aldri trenger vann ;)



Som om ikke det er gale nok så er ikke engang første gjesten ved bordet av kjøtt og blod!Men veldig søt likevel ;)

 

Plastikk for alle pengene!


Man skulle tro jeg var ihuget plastikkblomster elsker...det må bare klareres med det samme at det er en særdeles sterk overdrivelse,- de enste to plastikkblomstrene her i huset klarte å snike seg med akkurat i dette rommet...kunne nemlig ikke motstå denne vakre kvisten forleden.En gang må jeg nok plante en ekte i hagen!


Og en annen dag skal jeg nok ha helt ekte blomster på bordet også...
men det var visst ikke den dagen i dag ;)



6 kommentarer:

  1. Men så fint, och vilken söt mailegkanin :)
    Ha en fin helg!
    Kram Frida

    SvarSlett
  2. Det er da lov med plastikk av og til og spesielt når de ser ekte ut.... for de ser jo ekte ut for oss som ikke kan ta på de. Herlige bilder du har lagt ut i det siste. Jeg kom på en tull med å lese andres blogger nå i vinter. Ble både planlegging av konfirmasjon og kursing som tok det meste av tiden. Nå er jeg klar for litt mer inspirasjon fra andre igjen og her er det flust!! Alle disse lekre fargene dine Tove!! I dag skulle jeg velge farge til en gammel skjenk jeg skal male. Mannen vil ha lys grå og det var liksom planen også. Jeg dro avgårde og så oppdaget jeg fargen Jade, har du sett den? En lys grønnblå farge, aldeles nydelig, men det er mulig den er for dus for deg :) Jeg falt pladask for fargen, men fant ut at jeg måtte hjem og vise den fram først. Den skal tross alt på et møbel som skal stå midt i stua..... Jeg ble nedstemt av familierådet.... Her skal det være lysegrått og det blir jo fint det også. Men Jade, jeg skal snike meg til å sette farge på noe småtteri rundt omkring, den som ler sist og så videre :) Ha en strålende pinse! Klem fra Nina

    SvarSlett
  3. I love the tablecloth it's perfect. Jo

    SvarSlett
  4. Beautiful Home ♥
    Greetings
    Birgit

    SvarSlett
  5. Beautiful Home ♥
    Greetings
    Birgit

    SvarSlett
  6. Hi hi- hadde du ikke sagt det så kan ihvertfall ikke jeg se at det er plastikk :) Uansett- plastikk må da være lov. Det er praktisk og plasten er ikke det den engang var- den kommer i mange flotte utgaver nå.
    Du har et nydelig hjem :)

    Ønsker deg en fin ny uke

    Klemmer Monica

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.