lørdag 25. juli 2015

Og "ferie" ble det visst....






...i allefullefall her på bloggen.Dog det har sine grunner....vonde eksemfingrer som har vært både plastret og bandasjert,og en stadig okkupert Mac er noen av grunnene!Men nå skal jeg skjerpe meg - takk til alle som har spurt etter nye innlegg her på Sammensuriumet  :)


Så med en såpass lang pause så er jeg totalt på etterskudd! Derfor kommer bildene fra fantastiske Tall Ship Races i Ålesund en god uke for sent...men bedre sent enn aldri - det var mange fantastiske skuter,flotte syn,liv og røre og et yrende folke og båtliv i bya!



Nesten gøyest av alt var å prøve parykker i alle bodene rundomkring 





Ombord i denne seilskuten over her var jeg og Gubben ny-forelsket for 14 år siden,og var på party i forbindelse med jobb så det var litt gøy å se den igjen.Sweet memories!



Verdens største seilskute







Hvem er sterkest tro?


Mange flotte detaljer både foran og bak på mange av skutene!


Desse karene var ikke verre på det enn at de dro frem både instrumen tog mikrofon og spilte opp til folket - flinke var de også !!








Sjekk linselusen nede i hjørnet tji-hi!
Det var nå i grunnen festpyntede bygater jeg skulle ha bilde av da,men enkelte gjør jo hva som helst for å snike seg med ;)





Bildene yter nok ikke hendelsen rettferdighet ...

...det må oppleves :)



1 kommentar:

  1. Så fine unger du har og mannen din ser hyggelig ut han også :) Det var koselig da med gamle romantiske minner- årene går jammen fort.

    Var å så de båtene da de var i Fredrikstad i fjor- mye flott å se ja. Herlige i gatene hos deg også ser jeg med mye liv og røre.

    Sender en god tanke til eksemen din at den kan forsvinne og du få fine dager uten slikt herk :)

    Gode sommerklemmer fra Monica

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.